Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) είναι ένα “κλειστό” σύστημα που απευθύνεται αποκλειστικά σε πιστοποιημένους εκπαιδευτικούς μόνιμους ή αναπληρωτές. Προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους τους παραπάνω απόκτησης ενός μοναδικού λογαριασμού για πρόσβαση στις υπηρεσίες του με πρώτη, φυσικά, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Όμως, σε περίπτωση απώλειας του κωδικού πρόσβασης η ανάκτησή του δεν γίνεται το ίδιο εύκολα με πιθανές άλλες υπηρεσίες που διαθέτει ο καθένας από εμάς. Για να γίνει ευκολότερη, από την άλλη, έχει προβλεφτεί μια απλή μέθοδος που καλό είναι να την κάνουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί που έχουμε λογαριασμό σε αυτό.

Το πρώτο που πρέπει να κάνουμε είναι να μπούμε με τα στοιχεία μας στον πίνακα ελέγχου μέσω της αρχικής σελίδας του ΠΣΔ (Εικόνα 1)

Εικόνα 1

Αφού πατήσουμε “Σύνδεση” (το μπλε κουμπί) και δώσουμε τα στοιχεία μας, μας επιτρέπεται η πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου του λογαριασμού μας (να διευκρινίσω ότι μπορεί τα στοιχεία εισόδου να μας ξαναζητηθούν).

Εάν συνδεθούμε σωστά θα εμφανιστεί η πρώτη σελίδα του πίνακα ελέγχου του ΠΣΔ (Εικόνα 2).

Εικόνα 2

Και κάνοντας την επιλογή “Προσωπικά και υπηρεσιακά στοιχεία” (όπου μπορεί να μας ξαναζητηθεί ο κωδικός πρόσβασης) βλέπουμε τα βασικά υπηρεσιακά μας στοιχεία και στοιχεία επικοινωνίας (Εικόνα 3).

Εικόνα 3

Συμπληρώνουμε ένα κινητό τηλέφωνο, ένα εναλλακτικό email που πιθανώς διαθέτουμε (gmail, yahoo, outlook κλπ. κλπ.) και πατάμε “ΟΚ”.

Ανάκτηση κωδικών

Εάν έχουμε κάνει τα παραπάνω βήματα, η ανάκτηση κωδικών είναι μια εύκολη διαδικασία. Στην αρχική σελίδα του ΠΣΔ υπάρχει μια επιλογή πάνω δεξιά (Εικόνα 4) που μας μεταφέρει στη λειτουργία ανάκτησης κωδικού (Εικόνα 5).

Εικόνα 4
Εικόνα 5

Πατώντας στο “Ανάκτηση στοιχείων λογαριασμού/κωδικού” (Εικόνα 5) μεταφερόμαστε στην επόμενη οθόνη (Εικόνα 6) που δίνουμε το όνομα χρήστη ή τον αριθμό μητρώου μας ή το ΑΦΜ για τους αναπληρωτές και πατάμε το πλήκτρο “Συνέχεια”.

Εικόνα 6

Στην οθόνη “Επιλογή μεθόδου ανάκτησης κωδικού πρόσβασης” (Εικόνα 7) επιλέγουμε με ποια μέθοδο θέλουμε να επαναφέρουμε τον κωδικό μας: μέσω του εναλλακτικού email που έχουμε δηλώσει ή μέσω μηνύματος στο κινητό που έχουμε δηλώσει.

Εικόνα 7

Εάν τυχόν δεν έχουμε δηλώσει αυτά τα στοιχεία η τρίτη επιλογή “Ανάκτηση κωδικού με αποστολή αιτήματος μέσω fax” είναι μονόδρομος (Εικόνα 8).

Εικόνα 8

Όμως, για να μην μπλεκόμαστε με fax, μπορείτε να στείλετε τα παραπάνω στοιχεία (Εικόνα 8) μέσω email στο helpdesk [@] pie.sch.gr ή στο plinetpi [@] sch.gr μέσω ενός σκαναρισμένου εγγράφου.

Για τον συντάκτη

Θοδωρής Λ. Καρτσιώτης

Υπεύθυνος Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών ΔΔΕ Πιερίας.
"Μανιακός" της οργάνωσης, του web design και μουσικόφιλος.
Ενίοτε και... κιθαρίστας! :-)

Leave a Comment