Τις τελευταίες μέρες, κάποια σχολεία, με ενημέρωσαν πως κάποια από τα email που προωθούσαν από τον λογαριασμό της σχολικής μονάδας δεν έφταναν ποτέ στα προσωπικά email των συναδέλφων. Όχι σε αυτά του ΠΣΔ, αλλά σε πιθανά εναλλακτικά, όπως gmail, outlook, yahoo. Ιδίως το τελευταίο, για κάποιο λόγο, συχνά δεν λαμβάνει τίποτα από λογαριασμό του ΠΣΔ ή το μήνυμα εμφανίζεται μετά από… κάμποσες μέρες.

Δεν είναι κακό να έχουμε κάποιο εναλλακτικό λογαριασμό, αλλά πολύ πιθανό, σε κάποιες περιπτώσεις, έχουμε θέμα στην ηλεκτρονική αλληλογραφία με το ΠΣΔ. Γι’ αυτό, υπάρχει μια απλή λύση: να “ενώσουμε” το λογαριασμό -που έτσι κι αλλιώς όλοι έχουμε (άσχετα με το γεγονός ότι δεν τον χρησιμοποιούμε)- στο ΠΣΔ με το εναλλακτικό email μας. Αυτό επιτυγχάνεται με τη διαδικασία της αυτόματης προώθησης του μηνύματος που λαμβάνουμε στο ΠΣΔ στον εναλλακτικό πάροχό μας.

Οδηγίες

Συνδεόμαστε αρχικά στον πίνακα ελέγχου του λογαριασμού που διατηρούμε στο ΠΣΔ και στην οθόνη που φαίνονται όλες οι ρυθμίσεις που μπορούμε να κάνουμε, επιλέγουμε “Προώθηση Αλληλογραφίας”.

Στην επόμενη οθόνη απλά προσθέτουμε το εναλλακτικό email που έχουμε, π.χ. kapoios@gmail.com, αφήνουμε τσεκαρισμένη την επιλογή “Διατήρηση αντιγράφου και στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο” και πατάμε “ΟΚ” ή “Εφαρμογή”

Έπειτα από αυτές τις ρυθμίσεις οποιοδήποτε μήνυμα λαμβάνεται στο λογαριασμό που έχουμε στο ΠΣΔ θα προωθείται αυτόματα στο εναλλακτικό email που δηλώσαμε παραπάνω. Στην περίπτωση των λογαριασμών του Yahoo, προς το παρόν, πολύ πιθανό να μην προωθηθεί το μήνυμα από το ΠΣΔ, αλλά τουλάχιστον έχουμε εξασφαλισμένο, αν διαπιστώσουμε πως κάτι δεν πάει καλά, πως το “χαμένο” μήνυμα υπάρχει στο λογαριασμό μας στο ΠΣΔ και μπορούμε να το δούμε εάν πάμε στην διεύθυνση webmail.sch.gr.

10

Για τον συντάκτη

Θοδωρής Λ. Καρτσιώτης

Υπεύθυνος Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών ΔΔΕ Πιερίας.
"Μανιακός" της οργάνωσης, του web design και μουσικόφιλος.
Ενίοτε και... κιθαρίστας! :-)

Leave a Comment